خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۲۴۹۳ نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۳۷۲

رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۲۴۹۳ نفر در ۱۳ استان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آب‌گرفتگی از ۱۱ تا ۱۹ آبان و تا ساعت ۶ صبح امروز گفت: ۱۳ استان کشور شامل (اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، گلستان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد) متاثر از سیل و آبگرفتگی شده اند. 

محمودی افزود: ۳۲ شهرستان، ۸۷ منطقه شامل ۷۶ روستا، ۱۰ شهر و یک منطقه عشایری از ۱۳ استان کشور نیاز به امدادرسانی پیدا کردند. 

وی ادامه داد: در این مدت‌زمان، ۱۳۶ تیم امدادی، شامل ۵۹۷ امدادگر، به ۲۴۹۳ نفر امدادرسانی کردند، ۶۸ نفر را به مناطق امن منتقل و به ۲۶۶ نفر اسکان اضطراری دادند. متاسفانه یک نفر از هم‌وطنان (در شهرستان کلاله و یک نفر در گالیکش جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر (در میامی) مفقود شده است. 

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به این که با کمک دستگاه‌های پمپ آب و لجن‌کش، آب تجمیع شده در ۱۸۷ واحد مسکونی تخلیه شد، افزود: امدادگران جمعیت هلال‌احمر ۵۵ دستگاه چادر، ۱۶۳۵ تخته پتو، ۶۸۸ تخته موکت، ۲۴۵ ست ظروف، ۵۹۲ کیلوگرم نایلون، ۵۶۲ بسته غذایی و ۵۷۰ کیلوگرم برنج در بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع کردند. 

عملیات امدادرسانی در گستان و سیستان و بلوچستان و جستجوی مفقودی در میامی (سمنان) ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز