خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی:

بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات برای مدارس خریداری و ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۸۱۶

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بررسی میدانی مطالبات و دغدغه‌های مردمی و دریافت گزارش‌ها از مزیت‌های سفرهای استانی رییس‌جمهور و وزرا به استان‌هاست، گفت: بازدیدهای استانی به صورت میدانی است و گزارشهای واقعی ارائه می‌شود تا از انحرافات در مسیر اعتبارات جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت الله الماسی در سفر به چهارمحال و بختیاری و بازدید از مدارس شهرستان بن با اشاره به اینکه در برخی از حوزه‌ها اعتبارات تخصیص داده شود در سایر بخش‌ها و حوزه‌های که اولویت‌دار نیست هزینه می‌شود، افزود: سفرهای استانی و گزارش‌های میدانی کمک می‌کند اعتبارات در حوزه‌هایی اولویت‌دار هزینه شود. 

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اصل کار هنرستان‌ها مهارت‌آموزی است، گفت: هنرستان‌ها بدون کارگاه معنایی ندارند، در واقع در ابتدا باید کارگاه هنرستان‌ها راه اندازی و سپس کلاس‌ها برگزار شود. 

وی به بازدید از هنرستان‌های استان و شهرستان بن اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل هنرستان شهرستان بن کارگاه است که به طور اختصاصی این مشکل پیگیری می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید افزود: دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از مناطق محروم نگاه ویژه دارد و سال‌گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات برای مدارس خریداری و ارسال شد. 

افشین امیریان افزود: ایجاد پنج چمن مصنوعی، یک چمن ساحلی، یک اتاق ورزش و یک سالن ورزشی در شهرستان بن در استان دراین دولت پیش‌بینی واحداث شده است. 

به گفته وی، اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای و کار ودانش به عنوان یکی از ضروریات امروز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز