خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۲۳ کارگاه‌ آموزشی پیشگیری از اعتیاد در نمایشگاه «یاریگران زندگی»

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۰۰۰

در نخستین نمایشگاه عمومی «یاریگران زندگی» که از دیروز پنجشنبه آغاز به کار کرده است و تا دوم آذرماه ادامه دارد، ۲۳ کارگاه آموزشی در حوزه‌های پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این کارگاه‌ها با همکاری استادانی از وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی، انجمن اولیا و مربیان، مرکز تحقیقات سوء مصرف مواد مخدر، دانشگاه علامه و‌ موسسات مردم‌نهاد همه‌روزه در چند نوبت برگزار خواهد شد.

در روز اول نمایشگاه پنجشنبه ۲۵ آبان، دو کارگاه با موضوع «نقش آرامش و فضای بانشاط منزل» برگزار شد.

در روز دوم نمایشگاه امروز جمعه ۲۶ آبان، چهار کارگاه با موضوع «مهارت حل مساله» در ساعت‌های ۱۰ و ۱۱ صبح، «آشنایی با نشانه‌های مصرف مواد در فرزندان» در ساعت ۱۵:۳۰ و «مهارت‌های فرزندپروری، سواد رسانه‌ای» در ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

در روز سوم نمایشگاه شنبه ۲۷ آبان، چهار کارگاه با موضوع «مهارت دوست‌یابی و عزت نفس» در ساعت‌ ۱۰ صبح، «نقش پناهگاهی موادمخدر در نوجوانی» در ساعت ۱۱ صبح، «علل ابتلای جوانان به موادمخدر و شیوه‌های برخورد» در ساعت ۱۳ و «آشنایی با نشانه‌های مصرف مواد در فرزندان» در ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

در روز چهارم نمایشگاه یکشنبه ۲۸ آبان، چهار کارگاه با موضوع «مهارت نه گفتن» در ساعت‌ ۱۰ صبح، «جو‌ عاطفی خانواده و گرایش به موادمخدر» در ساعت ۱۱ صبح، «مهارت ارتباط با فرزند» در ساعت ۱۶ و «مهارت تاب‌آوری اجتماعی» در ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

در روز پنجم نمایشگاه دوشنبه ۲۹ آبان، چهار کارگاه با موضوع «گل و حشیش و پیامدهای آن، زمینه‌های گرایش موادمخدر در نوجوانان» در ساعت‌ ۱۰ صبح، «مهارت ارتباط موثر» در ساعت ۱۱ صبح، «نقش خانواده در پیشگیری» در ساعت ۱۴ و «آشنایی با عوارض موادمخدر و روان‌گردان‌ها و باورهای غلط» در ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

در روز ششم نمایشگاه سه‌شنبه ۳۰ آبان، دو کارگاه با موضوع «شکست در زندگی تحصیلی، علل گرایش به موادمخدر» در ساعت‌ ۱۰ صبح و «اصول پیشگیری از مصرف موادمخدر در کودکی» در ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

در روز هفتم نمایشگاه چهار‌شنبه یکم آذرماه، سه کارگاه با موضوع «مهارت نه گفتن» در ساعت ۱۰ صبح، «مهارت دوست‌یابی و عزت نفس» در ساعت‌ ۱۱ صبح و «نقش و اهمیت مهارت خودآگاهی، رشد فردی» در ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

براساس اعلام روابط‌عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر، نمایشگاه یاریگران زندگی از ۲۵ آبان‌ماه تا ۲ آذرماه در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز