خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف ۴۲۴ متر مربع از اراضی ملی منابع طبیعی دماوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۴۳۸

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از رفع تصرف ۴۲۴ مترمربع از اراضی ملی در پلاک‌ ۱۴۹ اصلی موسم به «زان» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن شکری در تشریح جزئیات این خبر گفت: با هدف حفظ انفال و عرصه‌های ملی، دو فقره رفع تصرف با مساحت مجموع ۴۲۴ متر مربع از اراضی ملی واقع در پلاک‌‌ ۱۴۹ اصلی موسوم به «زان» در شهرستان دماوند انجام شد.

وی افزود: این دو فقره اجرای حکم تخریب ساخت‌‌وسازهای غیرمجاز در راستای تبصره ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، جهت رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق توسط یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و با همکاری کلانتری ۱۳ آبسرد از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند ادامه داد: در این اراضی منابع طبیعی، سودجویان متصرف اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز از جمله دیوارکشی و احداث بنا کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که اراضی ملی و دولتی جزو انفال و متعلق به بیت‌المال مردم است، اداره منابع طبیعی با برگزاری گشت‌های مستمر نظارت کامل بر حفظ و حراست اراضی ملی را به عمل آورده است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، شکری در پایان گفت: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق شماره ۱۵۰۴به یگان حفاظت اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز