خبرگزاری کار ایران

پایان فرآیند مصاحبه دکتر معلمان طی دو ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۸۳۶

​سرپرست دانشگاه فرهنگیان از پایان فرآیند ارزیابی ها و اعلام نتایج مصاحبه دکتر معلمان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان طی ماه‌های آتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید غیاثی ندوشن با بیان وضعیت و روند ارزیابی دکتر معلمان و اعلام نتایج آن در ماه‌های آتی، گفت: پیش‌بینی می‌شود طی دو ماه آینده تمامی دکتر معلمان واجد شرایط به مصاحبه عمومی دعوت و فرآیند مصاحبه‌های تخصصی و عمومی به اتمام رسیده باشد.

وی در ادامه با تاکید بر الزام دانشگاه بر اجرای دقیق دستورالعمل ابلاغی، خاطر نشان کرد: در ادامه انجام فرآیندهای جذب دکتر معلمان نتایج مصاحبه برای انجام فرآیندهای تکمیلی و تایید به هیات اجرایی جذب و هیات ممیزه ارسال می‌شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، همچنین با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در فراخوان جذب دکتر معلمان، تصریح کرد: در فرایند جذب دکتر معلمان تعداد ۸۳۲۱ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۱۷۵۶ نفر واجد شرایط دستور العمل ابلاغیه دکتر معلمان بوده و به مصاحبه تخصصی دعوت شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ غیاثی در ادامه به پذیرش و راهیابی به مرحله ارزیابی صلاحیت عمومی اشاره و خاطر نشان کرد: تاکنون صلاحیت عمومی تعداد زیادی انجام شده و پیش بینی می شود طی دو ماه اینده باقی افراد به مصاحبه دعوت و نتایج جهت تعیین و تکلیف نهایی به هیات اجرایی جذب دانشگاه و هیات ممیزه ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز