خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

اطفاء حریق در یک بیمارستان در میدان تجریش

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۷۳۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از اطفاء حریق در یک بیمارستان خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۴:۳۴ بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک بیمارستان در میدان تجریش به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه طبقه دهم یک ساختمان ده طبقه در بیمارستان بود. در یکی از اتاق‌های این طبقه که دو بیمار در آن بستری بودند آتش‌سوزی اتفاق افتاده بود. بخشی از این اتاق دچار آتش‌سوزی شده بود که پیش از رسیدن آتش‌نشانان سیستم‌های اطفای اتوماتیک موجود در بیمارستان به درستی عمل کرده بود و از آب‌افشان‌ها آب خارج می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پرسنل کادر درمان و پرسنل حراست بیمارستان نیز با خاموش‌کننده‌ها در حال اطفاء بودند. سایر پرسنل بیمارستان نیز با توجه به دودگرفتگی که در داخل سالن بیمارستان اتفاق افتاده بود، برای اطمینان از جلوگیری از آسیب احتمالی به بیماران، مشغول تخلیه بیماران سایر اتاق‌ها بودند. آتش‌نشانان در محل حاضر شده و مشغول اطفاء شدند.

ملکی تصریح کرد: عملیات تکمیلی توسط آتش‌نشانان انجام شده و سایر گروه‌های آتش‌نشانی نیز به همراه پرسنل کادر درمان مشغول خروج بیماران از سایر اتاق‌ها شدند.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه مشکل خاصی وجود نداشت، اما بیماران در یک بخش دیگر مستقر شده و روند درمان برای آن‌ها از سر گرفته شد. آتش به موقع خاموش شد، خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم. تخلیه دود و ایمن‌سازی نیز انجام شده‌است و در حال حاضر نیز بیمارستان به روال طبیعی خود بازگشته و خدمات به بیماران ارائه می‌شود و هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گفته ملکی معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز در حالی که در منطقه در حال گشت‌زنی بود با اطلاع از این موضوع در محل حادثه حاضر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز