خبرگزاری کار ایران

صدور کارت عضویت مدیران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی، خصوصی و مردم نهاد در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۷۹۳

جانشین رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران از صدور کارت عضویت مدیران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی، خصوصی و مردم نهاد در استان تهران خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران با اشاره به لزوم شبکه‌سازی اظهار داشت: با توجه به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران و مشخص شدن هیئت رئیسه و همچنین صدور احکام توسط علیرضا فخاری استاندار تهران و رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان شورای هماهنگی روابط عمومی در نظر دارد نسبت به ساماندهی و صدور کارت عضویت مدیران روابط عمومی در دستگاه های دولتی، خصوصی و مردم نهاد در استان تهران اقدام نماید.

وی عنوان کرد: افرادی که دارای حکم روابط عمومی از مجموعه خود هستند، می‌توانند با مراجعه به نشانی https://ostan-th.ir/?PageID=818 نسبت به درخواست صدور کارت اقدام نمایند و کلیه فرم های ثبت نام بررسی و تأییدیه ها از دستگاه ها از طریق اتوماسیون استانداری اخذ خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور انسجام بخشی و شبکه سازی روابط عمومی‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز