خبرگزاری کار ایران

شهادت مرزبان دلاور در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۶۶

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: طی درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، یکی از مرزداران مجروح که پس از ۵ روز به علت شدت جراحات در سحرگاه امروز به شهادت رسید.

به گزارش ایلنا، سردار رضا شجاعی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان در درگیری با معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قاچاقچیان مواد مخدر در نقطه صفر مرزی، ضمن جلوگیری از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به خاک میهن عزیزمان موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یکی از اشرار یک دستگاه خودرو را توقیف و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر  و کالای قاچاق را نیز کشف کنند.

وی افزود: در این عملیات  یکی از دلاورمردان مرزبانی به نام استوار دوم «سبحان جمالی» با مقاومت جانانه در این عملیات مجروح که پس از گذشت ۵ روز در سحرگاه امروز به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز که مردان بی‌ادعای مرزبانی در دورافتاده‌ترین نقاط مرزی، وظیفه پاسداری و حراست از مرزهای کشور را بر عهده دارند، عزیزانی همچون شهید «سبحان جمالی» در راه دفاع از کیان ایران اسلامی با نثار جان خود، امنیت میهن عزیزمان را پایدار می‌کنند.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، شهید «سبحان جمالی» اهل و ساکن شهرستان زاهدان و مجرد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز