خبرگزاری کار ایران

به مناسبت «هفته بیمه» انجام شد؛

اهدای ۶۰۰۰ کلاه ایمنی به شرکت‌کنندگان در طرح دریافت گواهینامه یک‌روزه موتورسیکلت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۹۳۹

امروز در مراسمی با حضور رئیس پلیس راهور فراجا و رئیس کل بیمه مرکزی و به مناسبت «هفته بیمه»، ۶ هزار کلاه ایمنی به شرکت‌کنندگان در طرح گواهینامه یک‌روزه موتورسیکلت اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با توجه به بالا بودن تعداد موتورسواران در شهرها و با توجه به این که بسیاری از راکبان موتورسیکلت در سطح کشور فاقد گواهینامه هستند، از شروع «هفته فراجا» در نیمه مهرماه امسال، اجرای طرح صدور یک‌روزه گواهینامه موتورسیکلت در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است. در این طرح که در ۲۳ استان در ۱۲۲ شهر کشور در دست اجرا قرار دارد، هزینه دریافت گواهینامه یک‌روزه، یک‌سوم هزینه دریافت گواهینامه موتورسیکلت به صورت عادی است.

در همین راستا و به‌منظور افزایش تعامل و مشارکت سازمان‌ها در کاهش تصادفات و همچنین ترغیب راکبان فاقد گواهینامه موتورسیکلت به دریافت گواهینامه، امروز (شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲) به مناسبت «هفته بیمه» در مراسمی که با حضور سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور و علی استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی در ستاد پلیس راهور فراجا در شهرک آزمایش تهران برگزار شد، تعداد ۱۵۰ کلاه ایمنی به صورت رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان در طرح گواهینامه یک‌روزه موتورسیکلت گذاشته شد.

گفتنی است، امروز برنامه‌های مشابهی با حضور مسئولان ارشد پلیس راهور و بیمه مرکزی در سایر استان‌ها نیز برگزار شد تا در مجموع ۶ هزار کلاه ایمنی به صورت رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان در طرح گواهینامه یک‌روزه موتورسیکلت داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز