خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ:

اشد مجازات برای آزارگر زن جوان اعمال خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۲۸۱

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با هماهنگی دستگاه محترم قضایی، اشد مجازات برای مردی که با تهدید سلاح سرد، یک خانم جوان را در شمال تهران مورد آزار و اذیت قرار داده بود، اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرد شیطان‌صفتی که با تهدید سلاح سرد، یک خانم جوان را در شمال تهران مورد آزار و اذیت قرار داده بود و اخیرا با تلاش ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شده است، صبح امروز (یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲) در جمع خبرنگاران در مقر پلیس آگاهی پایتخت حاضر شد و از عمل سیاه خود ابراز پشیمانی کرد.

مرد شیطان‌صفت مدعی شد که بر اثر مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی از حالت عادی خارج شده و دست به آزار دختر جوان زده است. او البته تاکید کرد که پیش از این سابقه تجاوز به عنف در پرونده او ثبت نشده بود، اما تا کنون ۱۹ بار به دلیل ارتکاب به تخلفاتی نظیر حمل مواد مخدر، خرید مال غیر، درگیری و ... بازداشت شده، اما هر بار با گذاشتن وثیقه آزاد شده است.

این مرد تبهکار همچنین درباره فیلمی که روز گذشته در رسانه‌ها از تهدید یک زن جوان توسط او منتشر شد، توضیح داد که این فیلم مربوط به ۹ ماه قبل است و در آن یک خانم را با پیچ گوشتی تهدید کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز امروز در جمع خبرنگاران درباره این پرونده توضیح داد: اواخر اسفندماه سال گذشته در پی گزارش یک فقره تجاوز به عنف در شمال شهر تهران توسط یک مرد جوان و وصول این خبر توسط خانم شاکی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

اشد مجازات برای آزارگر زن جوان اعمال خواهد شد

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیق از شاکی دریافتند که این زن ۲۱ ساله، ساعت ۶ صبح به قصد عزیمت به محل کار از منزل خارج شده است و در مسیر مردی موتورسوار به او نزدیک شده و اقدام به تهدید خانم با سلاح سرد کرده است؛ زن جوان ابتدا تصور می‌کرد که این فرد قصد سرقت طلاجات وی را دارد، اما در ادامه متهم با تهدید سلاح سرد، خانم را به مکانی خلوت کشاند و با ضرب و جرح، او را مورد اذیت و آزار قرار داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در ادامه با توجه حساسیت موضوع، اقدامات گسترده کارآگاهی و اطلاعاتی را آغاز کردند و در نهایت موفق شدند که مخفیگاه متهم را در شرق تهران در محدوده سبلان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی او را دستگیر کنند و به اداره شانزدهم انتقال دهند.

ولی‌پور گودرزی تاکید کرد: متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق می‌شد، اما در ادامه با دعوت از خانم شاکی و شناسایی متهم توسط او، متهم به جرم خود اعتراف کرد و به تشریح ماجرا پرداخت.

به گفته این مقام ارشد انتظامی‌، متهم دارای ۱۹ فقره سابقه کیفری از قبیل سرقت، مواد مخدر و... است. او هم‌اکنون با قرار بازداشت موقت از سوی دادگاه شعبه سیزدهم یک کیفری تهران، برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار دارد.

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: قاضی پرونده در محل وقوع جرم حاضر شده و به بررسی صحنه پرداخته است و با هماهنگی دستگاه محترم قضایی، اشد مجازات برای متهم اعمال خواهد شد.

اشد مجازات برای آزارگر زن جوان اعمال خواهد شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز