خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه مشترک سمپاد و معاونت علمی ریاست‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۵۴۴

تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری امضا شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، آیین امضای تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز در محل ساختمان سمپاد برگزار شد. 

این تفاهم‌نامه به منظور تقویت رویکرد آموزش پژوهش‌محور و شناسایی پرورش و هدایت دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان به سوی رشته‌های اولویت‌دار علم و فناوری در کشور در راستای عمل به اهداف و وظایف اساسنامه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و به استناد اسناد بالادستی و تحولی از جمله بند ۳ از ۱-۲ فصل اول ارزش‌های بنیادین با الگوی نظری نقشه جامع علمی کشور مبنی بر تلفیق آموزش با تربیت پژوهش و مهارت و در راستای اجرایی‌سازی راهکارهای ۵-۷ و ۶-۶ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منعقد شد. 

همکاری مشارکت در انجام فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و پژوهشی مرتبط با علوم اپتیک، فوتونیک، لیزر و کوانتوم و برگزاری رویدادهای علمی مختلف به ویژه کارسوق‌های علمی-پژوهشی در راستای شناسایی پرورش و هدایت استعدادهای درخشان دانش‌آموزی از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز