خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رییس جمهور:

موضوع عدالت آموزشی از شعارهای پایه‌ای دولت سیزدهم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۴۳

معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رییس جمهور با اشاره به این که موضوع عدالت آموزشی از شعارهای پایه‌ای دولت سیزدهم است، گفت: در این حوزه نیاز به کار جدی داریم و نمی‌شود با کار عادی این عقب ماندگی را جبران کرد و به همت دولت سیزدهم در سه بخش مختلف، کارهای جهادی انجام شده است.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حامد ملک زاده، معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رییس جمهور، با بیان اینکه موضوع عدالت آموزشی از شعارهای پایه‌ای دولت سیزدهم است، تصریح کرد: در این حوزه نیاز به کار جدی و جهادی داریم و نمی‌شود با کار عادی این عقب ماندگی را جبران کرد و به همت معاون اول رئیس جمهور و همچنین وزیر آموزش و پرورش، خیرین محترم و دست‌اندرکاران این حوزه در سه بخش مختلف کارهای جهادی شده است که این کارها در چند سال بعد منجر به رفع بخشی از این عقب ماندگی‌ها خواهد شد. 

وی ادامه داد: در نوسازی مدارس نهضتی آغاز شده است که از جنس مردم سازی، یاری گرفتن از ارکان مختلف دولت و خیرین است. 

ملک زاده با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به کاهش بازماندگان از تحصیل شده است، تصریح کرد: تعداد زیادی افراد در سن کودکی، نوجوانی و بزرگسالی به تحصیل برگشته‌اند که تراز سواد کشور بالاتر رفته است. 

معاون اجتماعی معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: بخش سوم موضوع تجهیزات است که در سراسر کشور برای تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در مدارس اقدامات خوبی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز