خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده فراجا:

پیام مردم به استکبار با حضور در تشییع شهدا روشن است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۲۴۹

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که پیام مردم از ابتدای انقلاب به استکبار روشن است، گفت: این حضور همواره استمرار دارد، چراکه شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم تشییع پیکر ۱۱ شهید حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک اظهار داشت: قطعا این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند و پاسخ سختی در انتظار این جنایتکاران خواهد بود.

وی افزود: در این عملیات می‌بینیم که خون انصار و مهاجرین که برای دفاع از امنیت این مرز و بوم از استان‌های مختلف در این استان گرد هم آمده بودند، به زمین ریخته شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که پیام مردم از ابتدای انقلاب به استکبار و کوردلان و فریب‌خوردگان روشن است، اظهار داشت: این حضور همواره استمرار دارد، زیرا شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: بدون شک شهادت در راه حراست از کشورمان که با خون پاک هزاران شهید آبیاری شده است و دوران‌های پرافتخاری را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سپری کرده، امری مقدس و از افتخارات فرزندان این ملت است و امیدواریم مشمول دعای خیر این عزیزان باشیم  و بتوانیم در راه آنها قدم برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز