خبرگزاری کار ایران

آموزش و پرورش اطلاعیه‌ داد:

اعتراضات رتبه‌بندی رسیدگی و سامانه اعتراضات بسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۶۶۶

همه اعتراضات رتبه‌بندی معلمان رسیدگی شده است و سامانه اعتراضات هم بسته شده است و اعتراض جدید پذیرفته نخواهد بود و از این پس رتبه‌بندی براساس آیین نامه مصوب انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، همه اعتراضات رتبه‌بندی معلمان رسیدگی شده است و سامانه اعتراضات هم بسته شده است و اعتراض جدید پذیرفته نخواهد بود و از این پس رتبه‌بندی براساس آیین نامه مصوب انجام خواهد شد. 

برای رفع سوالات و ابهامات کسانی که در این باره سوال دارند، سامانه گفتگو ایجاد شده است که از تردد غیر ضروری همکاران محترم به مرکز خودداری شود، در همان سامانه پاسخ سوالات داده خواهد شد. 

لذا براساس فرصت اعلام شده به اعتراضات همه موارد اخذ شده و با حمایت سازمان برنامه و بودجه و مساعدت رئیس جمهور محترم و معاون اول محترم ایشان، به همه‌ی اعتراضات نیز رسیدگی شده است. لذا تعیین زمان دیگر برای اعتراض مجدد منتفی است؛ از این پس فرآیند رتبه‌بندی براساس آیین نامه مربوطه انجام خواهد شد که بیشتر ناظر به دانشجومعلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی خواهد بود. 

لذا برای رفع هرگونه ابهام و سوال از طریق سامانه گفتگو به آدرس my. medu. ir قسمت «نتیجه رتبه بندی» مراجعه و بر روی دکمه گفتگو کلیک نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز