خبرگزاری کار ایران

باند سارقان مسلح در تهران منهدم شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۶۷۲

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های سریالی به روش مسلحانه از منازل شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه شناسایی و دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح شرور که در نقاط مختلف استان های کشور اقدام به سرقت منازل شهروندان می کردند و همواره در فضای مجازی نیز با انتشار تصاویر خود که مسلح به سلاح گرم هستند در جامعه ایجاد رعب و وحشت می کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در 3 ماهه اخیر نیز با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم و اقدامات گسترده و شبانه روزی تعداد 15 تن از این اشرار را در عملیات های متعدد دستگیر و به اداره یکم انتقال دادند. در ادامه این دستگیری ها عوامل اداره یکم پلیس آگاهی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه 3 نفر از آنان شده که طی یک عملیات پلیسی و ضربتی با پشتیبانی یگان نوپو فراجا موفق به دستگیری تمامی اعضای این باند شده و در بازرسی از مخفیگاه آنان 2 قبضه سلاح کلت کمری و 2 قبضه کلاشینکف و همچنین تعداد 4 خشاب و فشنگ های مربوطه کشف و ضبط شد و به اداره یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار ولی پور گودرزی ضمن تقدیر و تشکر از گروه ویژه نوپو فراجا که کمک بسیاری در دستگیری این باند مخوف و تبهکار داشت، خاطرنشان کرد: متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شکات و همچنین یافتن دیگر اعضای این باند در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز