خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد/ فرصت ثبت‌نام تا ۹ دی ماه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۱۴۳

فرصت ثبت نام در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از امروز سوم دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و داوطلبان تا ۹ دی ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

به 'گزارش ایلنا، دفترچه راهنمای پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد. داوطلبان از ساعت ۱۰ صبح امروز سوم دی ماه تا ساعت ۱۰ صبح شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در این آزمون ثبت نام کنند.

آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مبتنی بر قوانین و مقررات موجود (بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی تخصصی و قانون برقراری عدالت آموزشی و اصلاحیه آن مصوب مجلس شورای اسلامی) مطابق مندرجات راهنمای ثبت نام، ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

چنانچه در نشست آتی شورای آموزش پزشکی و تخصصی و شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مصوبه یا دستورالعمل جدیدتری نسبت به مقررات قبلی و مرتبط با آزمون دستیاری پزشکی وضع شود، مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان جهت اطلاع بیشتر می توانند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و یا به نشانی https://sanjeshp.ir/Content.aspx?click=12 مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز