خبرگزاری کار ایران

پایان مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۳۲

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از اتمام مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی خبر داد و گفت: حدود ۱۱۵ هزار نفر برای وام‌های دانشجویی ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط دانشگاه‌های مربوطه تایید شده‌اند.

به گزارش ایلنا، مسعود گنجی در مراسم تجلیل از پژوهشگران در دانشگاه یزد با اشاره به وضعیت فعلی دانشگاه یزد گفت: مؤلفه‌هایی مانند سیاست‌ها و رویکرد این دانشگاه بر تدوین و تحکیم عملکرد مبتنی بر احترام به افراد و ایجاد فضای اعتماد و همدلی و شفافیت در مدیریت و ارتقای کیفیت به همراه بهره‌وری، عامل موفقیت و ارتقاء عملکرد دانشگاه یزد است. 

گنجی، نظر به موضوعیتِ مراسم تقدیر از پژوهشگران عنوان کرد: بسترهای مناسب برای تحقیق و پژوهش در جامعه می‌بایست فراهم گردد و برای این مهم، فقط نمی‌توان از دستگاه‌های متولی انتظار داشت، زیرا به قدری دامنه‌ی تحقیق و پژوهش گسترده و بی‌انتهاست که هر فردی و هر دستگاهی در جامعه با احساس مسئولیت در این زمینه و فعالیت در این حوزه، با شناخت و تأسی به الگوهای موجود مطمئن و شناساندن این الگوها به سایرین یا حتی الگوسازی‌های مفید و موثر، می‌تواند به کنشگری فعال در زمینه‌های پژوهشی در این برهه‌ی حساس فعلی تبدیل شود. 

وی اضافه کرد: برای پیشبرد امور مهم و خطیر در جامعه، به مؤلفه‌های گوناگون و پرمغزی نیاز داریم که مهم‌ترین آن ها، پرورش نسلی آگاه است که حامی و علاقه‌مند به آموزه‌های اساسی اسلام و مدافع ارزش‌های نظام اسلامی باشند، به گونه‌ای که با برنامه ریزی‌های دقیق و پرمحتوا و ارائه راه حل‌های صحیح و اصولی، مسیر را برای تثبیت نگرش و عملکرد پژوهشگران آگاه به علومِ روز، فهیم، توانمند، بصیر و ولایتمدار، در رسیدن به سرمنزل مقصود و اهدف والای پیشبرد امورِ کشور هموار سازند. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: طبیعی و منطقی است که برای رسیدن به اهداف اشاره شده؛ هم توجه به حوزه مهم است و هم توجه به دانشگاه، و به قدری این دو جایگاه حائز اهمیت و توجه عمیقند که پیمودن این مسیر پرفراز و نشیب، اهتمام هردو جایگاه را می‌طلبد تا بر همگان مشخص گردد که همدلی حوزه و دانشگاه موجب تثبیت اثر در جامعه و ایجاد هم افزایی در پیشبرد امور حساس و خطیر است. 

گنجی در دانشگاه اردکان یزد در خصوص آمار ثبت نام وام‌های دانشجویی اعلام کرد: گنجی حین بازدید از طرح‌های ورزشی، طرح‌های عمرانی، امکانات رفاهی و خوابگاه‌های دانشجویی دانشجویان دانشگاه اردکان با توجه به اتمام زمان ثبت نام وام‌های دانشجویی گفت: ثبت نام وام‌های دانشجویی در صندوق رفاه دانشجویان به اتمام رسیده و امسال قریب به ۱۱۵ هزار نفر برای وام‌های دانشجویی ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط دانشگاه‌های مربوطه تایید شده اند. 

وی در ادامه بازدیدهای استان یزد در دانشکده میبد یزد گفت: دانشکده الهیات میبد به عنوان مرکزی تخصصی در فراگیری و پژوهش‌های نوین در عرصه علوم اسلامی در سطح کشور بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است. رئیس صندوق رفاه دانشجویان با توجه به تاریخچه این دانشگاه گفت: این مهم که مجتمع آموزش عالی میبد در قالب سه دانشکده الهیات و معارف اسلامی، فنی مهندسی و علوم انسانی به دانشگاه میبد تبدیل شده، نشان دهنده‌ی استقلال و رشد و بلوغ علمی و ناشی از ارتقاء بهینه‌ی فناوری، مهارت و بصیرت در این دانشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز