خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران تاکید کرد:

کاهش تقاضای سفر و بهبود وضعیت ترافیک با تحقق شهرداری غیرحضوری

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۵۵۰

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر لزوم هوشمندسازی ارائه تسهیلات و خدمات شهری گفت: تحقق شهرداری غیرحضوری، جزو برنامه‌های ضروری مدیریت شهری است که علاوه بر ارتقای رضایتمندی شهروندان، در کاهش تقاضای سفر و بهبود وضعیت ترافیک نیز مؤثر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محسن هرمزی در اولین نشست «هوشمندسازی و تحقق شهرداری غیرحضوری» با بیان این که در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، سامانه‌های متعدد و متنوعی داریم که به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند، افزود: تلاش می‌کنیم که این خدمات در یک سامانه متمرکز شوند و به‌ صورت یکپارچه و در قالب یک پنجره واحد خدمت‌رسانی کنند تا شهروندان به این سامانه دسترسی آسان داشته باشند. 

وی با اشاره به این که راه‌اندازی سامانه یکپارچه برای ارائه خدمات شهرداری تهران به شهروندان، سرعت و کیفیت خدمت‌رسانی را ارتقا می‌دهد، اظهار داشت: در حال حاضر، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی به سامانه کیف پول شهروندی متصل هستند و اتوبوس‌های بخش خصوصی نیز به‌‌زودی دستگاه‌های خود را به‌روز می‌کنند و ریدِرهای جدید نصب خواهند کرد تا امکان استفاده از حساب شهروندی در همه اتوبوس‌ها فراهم شود. همچنین در آینده نزدیک، ناوگان تاکسیرانی، مراکز معاینه فنی و سایر خدمات حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز به این سامانه متصل خواهند شد. 

هرمزی با بیان این که با راه‌اندازی سامانه صورت‌وضعیت مناطق ۲۲گانه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، شاهد افزایش شفافیت مالی و جلوگیری از تخلفات احتمالی در صورت‌وضعیت پیمانکاران مناطق خواهیم بود، تصریح کرد: راه‌اندازی اداره هوشمندسازی در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک را که نقش هماهنگ‌کننده بین مرکز نوسازی و تحول اداری و سازمان فاوای شهرداری تهران و همچنین سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه این معاونت در اجرای پروژه‌های هوشمندسازی را برعهده دارد، در دستور کار داریم.

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون شهردار پایتخت در پایان این نشست که با حضور احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با تقدیر از تعامل مثبت و سازنده سازمان فاوای شهرداری تهران با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، لزوم هم‌افزایی و همکاری بیش از پیش این سازمان در هوشمندسازی سریع‌تر خدمات حوزه حمل و نقل و ترافیک را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز