خبرگزاری کار ایران

نوجوان ۱۷ساله‌ در پی درگیری لفظی قاتل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۰۹۳

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری نوجوان ۱۷ساله که به دلیل درگیری لفظی داخل پارک نوجوان ۱۶ساله‌ای را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جعفر شمس بیرانوند  " اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از پارک های شهرستان بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 12 مرکزی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی  با حضور در محل مشاهده کردند نوجوان 16 ساله ای از اتباع بیگانه بر اثر ضربات چاقو دچار جراحت شده است که توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام  ولی به دلیل شدت جراحات وارده و وخامت حال فوت می کند.

سرهنگ بیرانوند تصریح کرد: با بررسی ماموران مشخص شد نوجوانی 17 ساله در پی درگیری لفظی با مقتول و عدم کنترل خشم خود با ضربات چاقو وی رابه قتل رسانده و متواری شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران در تحقیقات انجام شده متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با بیان اینکه متهم پس از دستگیری ضمن اعتراف به قتل نوجوان 16 ساله،  انگیزه خود را درگیری لفظی و عدم کنترل خشم خاطر نشان کرد : متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بیرانوند در پایان اظهار داشت: شهروندان در هنگام اختلافات و درگیری خونسردی خود را حفظ کرده و قانونمندانه عمل کنند؛ زیرا وقوع چنین حوادثی موجب ضرر و زیان مادی و معنوی جبران ناپذیری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز