خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

استقرار ماموران پلیس با لباس شخصی در ۲۰۰ بوستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۸۸۹

انهدام ۶۸ باند سرقت و مالخری طی سه روز در تهران

رئیس پلیس پایتخت از استقرار ماموران پلیس با لباس شخصی در ۲۰۰ بوستان تهران خبر داد و گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۶۸ باند سرقت و مالخری در سطح تهران بزرگ شناسایی و منهدم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز (۱۹ دی ۱۴۰۲) در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران پایتخت که در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: همکاران ما در پلیس آگاهی پایتخت طی ساعت گذشته طرح‌هایی را برای شناسایی و دستگیری سارقان انجام دادند که ماحصل آن دستگیری ۲۹۴ سارق و مالخر بوده است که اقدام به سرقت موتورسیکلت، خودرو، تلفن همراه و ... یا خرید و فروش اموال مسروقه می‌کردند.

وی با بیان این که برخی از این مجرمان اقدام به جعل و کلاهبرداری هم می‌کردند، گفت: این ۲۹۴ نفر در قالب ۶۸ باند مختلف مشغول فعالیت بودند که تمامی شبکه این باندها اعم از سارق، مالخر و زاغ‌زن شناسایی و منهدم شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: نتیجه تلاش ماموران پلیس آگاهی پایتخت در ۷۲ ساعت گذشته تاثیرمستقیمی بر تعداد وقوعات سرقت داشته است و این نشان می‌دهد که دستگیری سارقان تاثیر به‌سزایی در کاهش سرقت و در نتیجه آن، کاهش وقوع جرم در پایتخت دارد.

محمدیان با بین اینکه پلیس خود را به مردم پاسخگو می‌داند، گفت: اگر سارقان دست به خشونت بزنند و بخواهند در برابر مردم و پلیس گردن‌کشی کنند، حتما صدای آنهای را در نطفه خفه می‌کنیم و با برخوردهای قاطعانه اجازه نمی‌دهیم که شهر را ناامن کنند.

وی با اشاره به یکی از موارد خفت‌گیری در بوستان نهج‌البلاغه تهران گفت: این باند برای سرقت به سمت خانم و آقایی حمله‌ور شدند که متاسفانه فرد آقا در این درگیری جان خود را از دست داد، اما تمامی عوامل این باند طی ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: در حال حاضر ماموران پلیس تهران با لباس شخصی در ۲۰۰ بوستان تهران حضور دارند تا بتوانند عملکرد بهتری را در راستای شناسایی و دستگیری سارقان انجام دهند و امنیت شهروندان را تامین کنند.

وی در پایان یادآور شد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و مطمئن باشید مخلان نظم و امنیت و مجرمان از دست پلیس و قانون در امان نخواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز