خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل امنیتی استانداری تهران از میدان میوه و تره‌بار مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۵۸

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران به همراه مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از میدان مرکزی میوه و تره‌بار پایتخت بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، شب گذشته (۱۸ دی ۱۴۰۲) ایوب فصاحت، مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به همراه سید کمال سادات، مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از میدان مرکزی میوه و تره‌بار بازدید کردند و از نزدیک در جریان چگونگی انجام کارها قرار گرفتند. در این بازدید معضلات ترافیکی، نظارت هوشمند و شناسنامه‌دار شدن حجره‌داران مورد بررسی قرار گرفت.

مشاور امنیتی استاندار تهران در حاشیه این بازدید با تشکر از مدیرعامل سازمان مدیریت میادین گفت: عزم و اراده شما در پیگیری مصوبات استانداری تهران قابل تقدیر است. نظارت بر میدان مرکزی میوه و تره‌بار به دلیل این که مرکز توزیع و تنظیم بازار محصولات کشاورزی در سطح کشور و استان تهران محسوب می‌شود، بسیار اهمیت دارد.

وی همچنین از شناسنامه‌دار شدن حجره‌داران در میدان مرکزی تشکر و تصریح کرد: این اقدام گامی مهم در میدان مرکزی میوه و تره‌بار است. امیدواریم با همکاری خوب مدیران جدید اتحادیه، گام‌های بلندتری در جهت رفع معضلات میدان مرکزی برداریم.

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز در حاشیه این بازدید درباره هوشمندسازی میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: در راستای نظارت بر میدان مرکزی میوه و تره‌بار، این میدان به دوربین‌های نظارتی و همچنین پایش مجهز خواهد شد و در آینده نزدیک میدان مرکزی دومین میدان هوشمند سازمان خواهد بود.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در بازدید چندساعته مدیران استانداری و شهرداری از میدان مرکزی میوه و تره‌بار پایتخت، فصاحت گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد سازمان مدیریت میادین درباره زنجیره تامین محصولات، راه‌اندازی آزمایشگاه با هدف حفظ سلامت شهرندان و نظارت ترافیکی به مشاور استاندار تهران ارائه کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز