خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم صورت گرفت؛

رونمایی از اولین بازارچه مجازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۲۲

اولین بازارچه مجازی دانشجویان، اساتید و تولیدات مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای رونمایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، پوستر اولین بازارچه مجازی تولیدات کارگاه‌های مهارت‌افزایی دانشجویان، اساتید و تولیدات مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور در بیستمین نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران دکتر شریعتی رونمایی شد. 

اهداف طرح

از اهداف این طرح می‌توان به ایجاد بستر فروش مستقیم محصولات تولیدی کارگاه‌های کار دانشجویی جوار خوابگاه دانشکده‌ها، گسترش تعاملات بین دانشگاهی و افزایش تولیدات در راستای اقتصاد، و استفاده از ظرفیت عظیم کار دانشجویی در راستای تولید و اشتغال و ایجاد درآمدزایی برای دانشجویان و دانشکده‌ها اشاره کرد. 

کارگاه‌های فعال مهارت‌افزایی درجوار خوابگاه

از کارگاه‌های فعال مهارت افزایی در جوار خوابگاه‌ها می‌توان به کارگاه‌های طراحی و دوخت پوشاک اسلامی – ایرانی، صنایع دستی و هنری، ملزومات چوبی، ملزومات فلزی، و کشاورزی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز