خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری و دبیری بهمن ماه اعلام می‌شود/ ارسال نتایج نهایی پرونده‌‌های کد ۱۹ به صورت پیامک

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۶۹۵

مدیرکل دبیرخانه هیات عالی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری و دبیری در بهمن ماه اعلام خواهد شد.

«سیدحسین داودالموسوی» مدیرکل دبیرخانه هیات عالی گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد زمان اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری توضیح داد: نتایج تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری و تکمیل ظرفیت آزمون دبیری در بهمن ماه اعلام خواهد شد و تعداد قابل توجهی در این مرحله و مرحله تجدیدنظر گزینش تایید شده‌اند. نتایج تکمیل ظرفیت از طریق سازمان سنجش اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی تصریح کرد: پس از بررسی پرونده افراد دارای کد ۱۹ در گزینش و در صورت تایید نهایی گزینش، اسامی پذیرفته شدگان توسط مرکز امور اداری وزارت آموزش و پرورش، به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال و اطلاع‌رسانی از قبولی نهایی داوطلبان به صورت انفرادی و از طریق ارسال پیامک توسط امور اداری ادارات کل به ایشان خواهد بود. 

داودالموسوی در پاسخ به این سوال که چند نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی، کد ۱۹ در پرونده آن‌ها درج شده است؟ گفت: درج کد ۱۹ در کارنامه برخی از داوطلبان بدین معنی است که در مرحله آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی تایید شده‌اند، اما به جهت گزینش مورد تایید قرار نگرفته‌اند که البته تعداد این افراد نسبت به کل داوطلبان زیاد نبوده که بخش قابل توجهی از آن‌ها نیز در تجدید نظر اولیه تایید شدند. 

مدیرکل دبیرخانه هیات عالی گزینش وزارت آموزش و پرورش افزود: نگاه ما در گزینش این است، تا جایی که می‌توانیم با اقدامات ارشادی و تبیین قوانین، افراد را جذب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز