خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور خبر داد:

برگزاری پویش نظافت و آراستگی پایگاه‌ها و آمبولانس‌های اورژانس از اول اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۷۶۳

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور از برگزاری پویش نظافت و آراستگی پایگاه ها و آمبولانس های اورژانس از اول اسفندماه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، محمد سرور در همایش دو روزه معاونان فنی و عملیات مراکز اورژانس پیش بیمارستانی کشور که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: پویش نظافت و آراستگی پایگاه ها و آمبولانس های اورژانس توسط نیروهای اورژانس و بدون هیچ هزینه ای انجام می شود چراکه پایگاه اورژانس همانند منزل شخصی آنهاست و نیروها ساعات زیادی در این پایگاه ها حضور دارند.

وی افزود: این پویش در اورژانس تهران و تبریز به صورت خلاقانه اجرا شد و آثار بسیار خوبی نیز داشته و در ارزیابی های ایام عید نوروز نیز یکی از شاخص های تیم های نظارت و بازرسی سازمان اورژانس نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه برای اولین بار شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با حضور رییس جمهور و 9 تن از وزرای دولت، مصوبات بسیار خوبی در مورد توسعه خدمات اورژانس داشت، گفت: علاوه بر پیگیری اجرای این مصوبات، برنامه آمایش سرزمینی در قالب برنامه هفتم توسعه برای بررسی نیازها در حوزه اورژانس بانوان، هوایی، دریایی، خدمت رسانی در جزایر و چیدمان آمبولانس ها در حال تدوین است.

سرور بر لزوم بازتعریف برنامه های خدمت رسانی در مخاطرات جدید منطقه ای تاکید کرد و گفت: برنامه تخلیه انبوه مصدومان و مجروحان در تمامی فرودگاه های کشور در حال برنامه ریزی است و تا 6 ماه اول سال آینده این برنامه برای تمامی فرودگاه ها اجرایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز