خبرگزاری کار ایران

۳۷ پروژه عمرانی سازمان بیمه سلامت ایران در دست اقدام است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۱۳۹

مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ۳۷ پروژه عمرانی مربوط به سازمان بیمه سلامت در دست اقدام است که از این تعداد، پنج پروژه طی یک ماه آینده و ۱۲ پروژه در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، وحید پورشاسپ در دومین روز از بیستمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران افزود: اداره‌کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران در حوزه پروژه‌های ساختمانی و عمرانی مربوط به این سازمان در کل کشور اقدامات خوبی داشته است، به گونه‌ای که سال گذشته ۲۵ پروژه عمرانی در کل کشور افتتاح شد.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت پس از سال‌ها توانست در مشهد مقدس یک ساختمان مستقل برای اداره‌کل بیمه سلامت استان خراسان رضوی خریداری کند که اتفاق مهمی در سال جاری به شمار می‌رود.

مدیر کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: امسال همچنین در راستای تکریم همکاران، کارهای مقدماتی توسعه و بهبود فضای مامورسراهای سازمان بیمه سلامت در ۱۲ استان در حال انجام است و تمامی این مهمانسراها تا پایان بهمن امسال بازسازی خواهند شد.

پورشاسپ افزود: با توجه به این که معتقدیم سازمان بیمه سلامت ایران باید متولی حوزه سلامت در جامعه باشد، در این راستا در حوزه ورزش شاهد برگزاری دومین دوره مسابقات فرهنگی - وزشی همکاران زن و مرد خواهیم بود.

وی گفت: در حوزه ورزش بانوان در سازمان بیمه سلامت، مسابقات ورزشی در چهار رشته شامل تیراندازی، دارت، شنا و آمادگی جسمانی و در ۲ رده سنی بالای ۴۵ سال و زیر ۴۵ سال ۱۰ تا ۱۲ بهمن ماه امسال به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد.

مدیر کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: در حوزه ورزش آقایان در این سازمان نیز مسابقات ورزشی در سه رشته تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و فوتسال با حضور ۱۰۵ ورزشکار در شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، پورشاسپ در پایان گفت: در حوزه ورزش امسال شاهد برگزاری مسابقات مقدماتی با حضور ۷۸۰ نفر از همکاران شاغل در سازمان بیمه سلامت ایران در کشور خواهیم بود که اقدامی بی‌نظیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز