خبرگزاری کار ایران

همایش آموزشی حسابداری و خزانه‌داری ویژه شهرداری‌های استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۲۶۹

همایش آموزشی حسابداری و خزانه‌داری ویژه شهرداری‌های استان تهران به ریاست مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ همایش آموزشی با موضوع حسابداری و خزانه داری ویژه مدیران مالی، مسئولین خزانه داری و کارشناسان مربوطه در شهرداری های استان تهران به ریاست هادی رحمتی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران و دیگر اعضا به میزبانی شهرداری شهرقدس در سالن فرهنگ و هنر این شهرداری برگزار شد.

در این جلسه روند الزام و ضرورت ابلاغ شیوه نامه خزانه داری و ضرورت ایجاد خزانه داری در شهرداری‌ها بررسی و چالش ها و مشکلات پیش روی ایجاد خزانه داری بررسی شد.

همچنین ارائه پیشنهادات کاربردی برای تسریع در انجام خزانه داری در شهرداری‌ها و تشریح شیوه نامه و اصلاحیه ابلاغی شیوه نامه خزانه داری مطرح و برنامه تکمیلی انجام عملیات حسابداری و آمورش ثبت‌های مقدماتی خزانه داری به دوره آتی موکول شد.

گفتنی است این نشست در راستای اجرای شیوه نامه شماره 36863 مورخ 1398/07/30 مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پیرامون "سفرهای آموزشی داخلی شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز