خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سازمان‌یافته قاچاق سیگار

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۷۷۲

فرمانده مرزبانی استان مازندران از کشف 8 میلیون و 318 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق توسط مرزبانان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ "عبداله خسروی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح رعد و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، مرزبانان شمال کشور با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت اعضای یک باند سازمان یافته مواد دخانی در شهرستان محمودآباد مطلع شدند.

فرمانده مرزبانی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، مرزبانان در بازدید از واحد ویلایی که آن را از مدت ها قبل زیرنظر داشتند توانستند 8 میلیون و 318 هزار نخ انواع سیگار خارجی را به همراه دو دستگاه جی پی اس، یک دستگاه تلفن ماهواره ای ثریا، هشت دستگاه تلفن همراه، یک عدد دوربین، 5 دستگاه خودروی سواری و کامیون، یک دستگاه موتور سیکلت، 3 دستگاه قایق، یک دستگاه تراکتور متعلق به متهمان که در امر حمل و جابه جایی کالاهای قاچاق مورد استفاده قرار می گرفت را کشف کردند.

سرهنگ خسروی ارزش کالاهای کشف شده در این عملیات را 800 میلیارد ریال عنوان کرد و از دستگیری 10 نفر در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان سیگارهای قاچاق را از مرزهای غربی کشور وارد و پس از بسته بندی قصد داشتند محموله  را از طریق دریا با استفاده از قایق های تندرو به سمت کشورهای حوزه دریای خزر منتقل کنند.

فرمانده مرزبانی استان مازندران در پایان از عزم قاطع مرزبانان و دریابانان در مبارزه  با قاچاق کالا و سایر معضلات اجتماعی در استان خبر داد و از مردم خواست: در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را ازطریق پل ارتباطی 110 به پلیس و مرزبانی استان مازندران اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز