خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب یکی‌ از‌ مصادیق جهاد تبیین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۶۲۲

دادستان کل کشور گفت: یکی‌از‌ مصادیق جهاد تبیین پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب است که موجب تقویت نظام و حل بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم‌های دشمن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد نیز در امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین دادستانی کل کشور و سازمان بهزیستی کشور گفت: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که بعد از پیروزی انقلاب، سریعا سراغ رسیدگی به نیازمندان رفت. در آن زمان، یکسری نیازهای عمومی و یکسری نیازهای شخصی شامل افراد نیازمند و آسیب‌دیده که باید به آنها کمک می‌شد، وجود داشت.

وی درباره خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی گفت: این سرمایه بزرگی است که انسان با کار در این سازمان توفیق خدمت یابد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه در آستانه ورود به چهل و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، خاطرنشان کرد: یوم الله دهه فجر نزدیک است و خدمت همه شما حاضران در این مجلس تاکید می‌کنم بیانیه گام دوم را پیوسته مطالعه کنید، چراکه یکی‌از‌ مصادیق جهاد تبیین پرداختن به این سند است که موجب تقویت نظام و حل بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم‌های دشمن است.

وی با اشاره به اهمیت توجه و عمل به فرامین بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: آگاهی نوجوانان و جوانان با پیشرفت‌های نظام براساس تاکیدات این سند وظیفه تک تک ماست. از همه فضاها برای تبیین و اطلاع رسانی ( بیانیه گام دوم انقلاب)، این سند مهم استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز