خبرگزاری کار ایران

نشست صمیمی جمعی از نخبگان علمی با وزیر بهداشت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۰۲

نشست صمیمی جمعی از نخبگان حوزه علوم پزشکی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در این نشست که در سالن اجتماعات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی وزارت بهداشت و با حضور حدود ۱۰۰ تن از نخبگان علوم پزشکی برگزار شد، ۲۰ نفر از آن‌ها به بیان پرسش ها، نظرها، پیشنهادها و راهکارهای خود برای ارتقای نظام سلامت پرداختند. 

در این نشست همچنین پورحسینی، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی،  باقری فرد، معاون آموزشی، شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی، پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و محمدی، رییس سازمان غذا و دارو به سوال‌های نخبگان در حوزه‌های مرتبط پاسخ دادند. 

مهمترین نظرها و پیشنهادهای نخبگان در این نشست شامل لزوم تسریع در تصویب طرح‌های تحقیقاتی موسسه نیماد، متناسب نبودن اعتبارات پژوهشی، ضرورت استفاده از نخبگان در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، لزوم حمایت از تحقیقات پیشگیرانه، تقویت ارائه تسهیلات به نخبگان، ضرورت بازنگری در خصوص افزایش ظرفیت پزشکی باتوجه به کافی نبودن زیرساخت‌های آموزشی و درمانی در کشور، تقویت خدمات دوراپزشکی، ارتقای سواد سلامت، ترویج سبک زندگی سالم و همچنین تقویت مشارکت دانشجویان و دانشگاه‌ها با صنعت بود. 

این نشست به همت بنیاد ملی نخبگان و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و با حضور سه‌ ساعته وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز