خبرگزاری کار ایران

دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند؛

بیست و هفتمین دوره مسابقات ملی نادکاپ شریف

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۳۸۰

بیست و هفتمین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی (نادکاپ شریف) با هدف ایجاد بروز فرصت خلاقیت در دانش آموزان با محوریت علوم نوین، اسفندماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، بیست و هفتمین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی (نادکاپ شریف) با حضور دانش‌آموزان از شهرهای مختلف سراسر کشور، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه با بیش از ۵۰ رشته متنوع در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. 

نادکاپ شریف یک رویداد علمی آموزشی است که دانش آموزان می‌توانند طی مسابقه به تمرین خود اتکایی و اعتماد به نفس پرداخته و از یادگیری بازی محور و مسابقه محور لذت ببرند. 

رویکرد اساسی این فستیوال در حوزه علوم نوین با رویکرد جهانی STEAM و PBL یادگیری پروژه محور و با هدف ایجاد بروز فرصت خلاقیت و تمرین کار گروهی در دانش آموزان طراحی و اجرا شده است. 

از بخش‌های مختلف این مسابقه می‌توان به هوافضا، رباتیک، نانو، زیست فناوری، آینده پژوهی، کمیکار، چرتکه و… اشاره کرد. 

پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی دانش آموزان با تاکید بر نیازسنجی و توانمندی‌های علمی و عملی داخلی و تجربه کار گروهی شیرین از دیگر اهداف این مسابقه است. 

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی nadcup. sharif. ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۱۶۵۸۴۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز