خبرگزاری کار ایران

نظری تاکید کرد؛

نظارت مستمر بر برف‌روبی معابر از طریق نیروهای انسانی و سامانه دوربینی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۱۱۲

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از ساعات اخیر همزمان با بارش برف نیروهای انسانی شهرداری و تجهیزات و ماشین‌آلات در سطح معابر حضور داشته‌اند و برف‌روبی در حال انجام است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران با بیان اینکه در ساعات گذشته شاهد بارش برف در سراسر تهران به ویژه مناطق شمالی بوده‌ایم، اظهار کرد: در مناطق یک تا پنج و مناطق ۲۱ و ۲۲ بارش بیشتری به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام تجهیزات و ماشین‌آلات به خوبی در سطح شهر چینش شده‌اند، خاطرنشان کرد: نیروهای انسانی شهرداری نیز در معابر حضور دارند و با تلاش آنها، خوشبختانه مشکل خاصی تاکنون در سطح شهر وجود نداشت.

نظری با اعلام اینکه سامانه دوربینی شهرداری نیز برای کنترل وضعیت معابر به کار گرفته شده، تصریح کرد: توزیع شن و نمک به طور مرتب در حال انجام است و در نقاطی که بارش برف بیشتر است، از تیغه‌ها هم استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون برف‌روبی به خوبی صورت گرفته، یادآور شد: پس از بارش برف که در بعضی مناطق پایتخت از روز گذشته آغاز شده و در برخی از دیشب، شاهد حضور شهروندان در خیابان‌ها و نشاط آنها بوده ایم. این در حالی است که خادمان مردم در مدیریت شهری در تلاشند تا با حداکثر توان به برف‌روبی معابر پرداخته تا کمترین مشکل را در تردد شهروندان شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز