خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت زاکانی در پی درگذشت مدیرکل دفتر پایش شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۱۲۷

شهردار تهران با صدور پیامی درگذشت مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری پایتخت را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، علیرضا زاکانی در پیامی درگذشت محمد امیرآبادی - مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران - را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

« کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ وَیَبْقَی وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ

باسمه تعالی

خبر درگذشت ناگهانی همکار عزیز و ارجمندمان مرحوم محمد امیرآبادی، موجب بسی تأثر و تألم خاطر شد. آن مرحوم که از مدیرانِ جوان، خوشنام و پُرتلاش شهرداری تهران بود، با تخلّق به اخلاق حسنه، شکیبایی، اخلاص در عمل و روحیه جهادی، تمام تلاش خویش را در راه خدمت صادقانه و حرفه‌ای به شهروندان عزیز تهرانی مبذول داشت و حقیقتاً در این عرصه مبارک، بسیار خوش درخشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه جانگداز به خانواده محترم و معزّز ایشان و خانواده بزرگ شهرداری تهران، از درگاه الهی غفران و رحمت واسعه را برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان مسئلت می نمایم.»

گفتنی است محمد امیر آبادی - مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران - روز گذشته ( ۱۲ بهمن ماه) بر اثر گازگرفتگی درگذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز