خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر تهران:

اگر شهرداری در حوزه مسکن کاری انجام دهد، باید دستش را هم بوسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۴۴

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر در مسکن به ویژه در بافت فرسوده اقدامی انجام می‌شود، باید مورد تقدیر قرار بگیرد نه اینکه به عنوان یک ضعف قلمداد شود. اگر شهرداری بتواند این کار را انجام دهد، باید دستش را هم بوسید.

به گزارش ایلنا، پرویز سروری در دویست و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بارندگی اخیر، بخشی از نیاز سدهای خالی را تأمین کرد، اظهار داشت: تلاش شهرداری تهران و نیروهای انسانی برای برف روبی و بازگشایی معابر قابل تقدیر است و شاهد اقدامات بسیار مناسبی در این زمینه بودیم.

وی افزود: در صحن به گونه ای صحبت شد که گویا اولین بار است از یک کشور خارجی برای ساخت مسکن استفاده می شود. ساختمان هایی در پردیس توسط شرکت های ترکیه ای ساخته شده و ساخت مسکن توسط چین اتفاق تازه ای نبود که این چنین با حرارت به آن پرداخته شد.

به گزارش شهر، سروری با بیان اینکه عرضه فاصله نجومی با تقاضا دارد، تصریح کرد: اگر در مسکن به ویژه در بافت فرسوده اقدامی انجام می شود، باید مورد تقدیر قرار بگیرد نه اینکه به عنوان یک ضعف قلمداد شود. اگر شهرداری بتواند این کار را انجام دهد، باید دستش را بوسید.

وی ادامه داد: مشکلاتی در تأمین اتوبوس داریم در مسکن نیز وجود دارد؛ مهمترین مسئله که با وجود اقدامات صورت گرفته هنوز به نتیجه نرسیده ایم، مسئله سرمایه گذاری است؛ لذا از اقدام شهرداری تهران برای توسعه مسکن تقدیر می کنیم.

سروری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری برای ایجاد زمینه حضور ۳۰ هزار نفر در اعتکاف امسال، یادآور شد: اعتکاف خانوادگی و حضور کودکان و نوجوانان چهره بسیار درخشانی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز