خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا:

فقط دشمن از عدم مشارکت در انتخابات سود می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۵۶

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با تاکید بر این که مؤلفه اصلی قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران، قدرت نرم بر پایه جوانان است، اظهار داشت: جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با عنوان «جوان سرباز فراجا» در سال ۸۸ طراحی و پیشنهاد داده شد به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) این روز را نامگذاری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (۱۵ بهمن ۱۴۰۲) شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با عنوان «جوان سرباز فراجا» با حضور سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا، سردار محمدجواد زاده‌کمند، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، سردار موسی کمالی، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان، اعضای هیات رئیسه فراجا و جمعی از کارکنان وظیفه یگان‌های گوناگون پلیس در سالن کوثر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده در این مراسم فراجا گفت: مؤلفه اساسی در جمهوری اسلامی ایران، جمعیت جوان کشور است که مولد، یادگیرنده و مسئولیت‌گرا در تمام ابعاد زندگی باشد و مولفه‌های اساسی دیگر اقتدار رهبری و تسلط بر ذخایر الهی سرزمین است.

وی افزود: ما به سبب وجود سربازان جوان دارای مهارت افتخار می‌کنیم و شما را مؤلفه اصلی قدرت می‌دانیم‌. همچنین موله اصلی قدر ملی، مردم هستند؛ نگاه ما به قدرت ملی مردم است، مثل ۸ سال دفاع مقدس یا فتنه‌های اخیر که با حضور مردم در صحنه توانستیم مقابله کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر این که مؤلفه اصلی قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران، قدرت نرم بر پایه جوانان است، اظهار داشت: جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با عنوان «جوان سرباز فراجا» در سال ۸۸ طراحی شد و پیشنهاد داده شد به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) این روز را نامگذاری کنیم و اکنون جشنواره جوان سرباز فراجا که در سطح کل نیروهای مسلح در حال برگزاری است.

شرفی همچنین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: هر چه ما به انتخابات نزدیک می‌شویم تمام پدیده‌های اجتماعی قابلیت تبدیل شدن به موضوع سیاسی و امنیتی دارند. افکار عمومی در انتخابات حساس‌تر می‌شوند و تحت تأثیر گفتمان‌های غالب قرار می‌گیرند.

جانشین معاون هماهنگ.کننده فراجا تاکید کرد: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ظرفیت‌های هالیوودی یک هدف دارند و می‌خواهند مردم ما در مشارکت امور سیاسی اقدام لازم را انجام ندهند و منصرف شوند به دلیل این که انتخابات موجب تحول و ایده‌های نو در جامعه می‌شود و دشمن نمی‌خواهد این اتفاق بیفتد.

شرفی در پایان گفت: اگر بخواهیم کشورمان مقتدر و مسلط باشد باید در انتخابات شرکت کنیم. و نباید تحت تاثیر گفته‌های دشمن قرار بگیرم. عدم مشارکت ما در این جشن بزرگ سیاسی هیچ سودی برای ما ندارد و تنها دشمن سود می‌برد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۲۵ نفر از سربازان وظیفه فراجا تقدیر شد و همچنین تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا مورد تکریم قرار گرفتند.

فقط دشمن از عدم مشارکت در انتخابات سود می‌برد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز