خبرگزاری کار ایران

مسابقه عکاسی موتورسواری و ایمنی حمل و نقل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۱۳۹

مسابقه عکاسی موتورسواری و ایمنی حمل‌ونقل به همت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از دبیرخانه مسابقه عکاسی موتورسواری و ایمنی حمل‌ونقل، کامران اخباری، معاون توسعه سیستم‌های حمل‌ونقل پاک و آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، هدف از برگزاری این رویداد را استفاده از هنر به عنوان ابزاری کارآمد در جلب توجه بیشتر جامعه به موضوع موتورسواران و ایمنی آنان دانست.

به گفته وی، این نگاه هنرمندانه می‌تواند دریچه‌ای متفاوت به آنچه روزانه در اطراف ما اتفاق می‌افتد بگشاید و این موضوعی است که در میان‌مدت در تغییر فرهنگ و ذائقه جامعه و توجه به ایمنی موتورسیکلت‌سواران اثرگذار است.

رئیس شورای برگزاری مسابقه عکاسی موتورسواری و ایمنی حمل‌ونقل ادامه داد: موضوعاتی همچون تردد ایمن، جابه‌جایی بار و مسافر، تجهیزات ایمنی فردی، مقررات راهنمایی و رانندگی و کلاه ایمنی را از سوژه‌های اصلی این دوره مسابقه دانست.

معاون توسعه سیستم‌های حمل‌ونقل پاک و آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: ۳۰ بهمن‌ماه جاری آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه است.

اخباری در پایان گفت: علاوه بر نمایش ۴۰ اثر منتخب در مراسم اختتامیه این رویداد، از ۳ اثر برتر این مسابقه با اهداء لوح و جایزه نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد. در این خصوص پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی IranPhotoFestival.ir در دسترس علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز