خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی خبر داد؛

دوره دوم مسابقات مهارتی سربازان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۷۹۷

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برگزاری دوره دوم مسابقات مهارتی سربازان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، صبح امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح، رؤسای دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی کشور، کارکنان وظیفه و خانواده‌های معظم شهدا در سالن همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سردار محمدجواد زاده‌کمند، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در این مراسم گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، اگر امنیت نباشد همه دستاوردهای ما در یک نصف روز از بین می‌رود.

وی با بیان این که ماموریت قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان، ارتقای شایستگی شغلی و کمک به اشتغال‌پذیری جوانان است، اظهار داشت: از جمله برنامه‌های مهم قرارگاه در سال ۱۴۰۲، برگزاری اولین دوره مسابقه مهارتی کارکنان وظیفه با شعار «سربازان ماهر، پنجه‌های کار آمد» بود که با همت تمامی فرماندهان در تمام سازمان‌های نیروهای مسلح مرحله شهرستان، استان، سازمان و کشوری با حضور ۲۱ هزار نفر در سراسر کشور برگزار شد.

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان خاطرنشان کرد: تمام فرماندهان در نیروهای مسلح خالصانه پای کار آمدند و تمام طرفیت‌های خودشان را پای کار آوردند تا به‌خوبی اولین دوره مسابقات مهارتی سربازان برگزار شود.‌

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: این مسابقات بهانه‌ای برای تلاش بیشتر برای ترویج مهارت‌آموزی در نیروهای مسلح و شناسایی مهارت‌های سربازان و کمک به اشتغال‌پذیری آن‌ها بود.

وی در پایان گفت: آسیب‌شناسی روند اجرای مسابقات و آماده شدن برای دومین مسابقه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برنامه‌های قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان است که اجرای آن بلافاصله بعد از اتمام دوره اول در دستور کار قرار خواهد گرفت تا ان‌شاءالله در سال ۱۴۰۳ دوره دوم مسابقات مهارتی سربازان برگزار شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز