خبرگزاری کار ایران

بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۸۳۷

دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در بیانیه دانشگاه آمده است: 

بسمه تعالی

۲۲ بهمن یادآور خروش حماسی مردم با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در برابر نظام استبداد و استکبار جهانی و به ثمر نشستن نهضتی بی‌بدیل و نمادی از وحدت، همدلی و همراهی برای حفظ اقتدار ایران عزیزمان است. 

انقلاب شکوهمند اسلامی با بروز تحولاتی عظیم در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور، دستاوردهای بسیار شگرف و ارزشمندی به همراه داشته است به گونه‌ای که اکنون پس از گذر از فراز و نشیب‌های بسیار و با مجاهدات شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و با همت مردان و زنان این مرز و بوم؛ قله‌های رفیع پیشرفت را در عرصه‌های مختلف نظامی، دفاعی، فناوری، مهارتی، ورزشی و… فتح کرده و در اوج اقتدار؛ الهام بخش حرکت‌های انقلابی سایر مسلمانان و زمینه‌ساز اهتزاز پرچم اسلام در سراسر جهان است. 

برای تداوم حرکت متعالی نظام اسلامی به رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)؛ دانشجویان، مدرسان و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور همگام با اقشار مختلف مردم شهیدپرور ایران اسلامی، با حضوری گسترده و پرشورتر از همیشه، در راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن؛ ضمن اعلان انزجار از مستکبران و ایادی آنان، عظمت اسلام و انقلاب و را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز