خبرگزاری کار ایران

همکاری دانشگاه پیام نور با پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۷۴۰

تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه دانشگاه پیام نور با پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم صنایع فرهنگی و پارک علم و فناوری بین المللی جمهوری اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور منعقد شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم تقی زاده، رییس دانشگاه پیام نور در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور و با بیش از ۳۶۰ هزار دانشجو و بالغ بر ۳۵۰۰ عضو علمی نقش مهمی در توسعه علمی و پژوهشی کشور دارد و همچنین این دانشگاه در رتبه‌های‌های جهانی و بین المللی مانند وبومتریکس، یورب، گرین متریک، کیو اس، لایدن و برخی دیگر از نظام‌های رتبه‌بندی در جایگاه مناسبی قرار دارد. 

رییس دانشگاه پیام نور ادامه داد: دانشگاه پیام نور متولی آموزش ترکیبی و باز است و در این زمینه با کیفیت‌ترین آموزش را ارائه می‌کند. 

تقی زاده درباره آمایش رشته‌های دانشگاه نیز افزود: رشته‌های دانشگاه به سمت رشته‌های کاربردی، مهارتی و بر مبنای نیاز روز جامعه حرکت می‌کنند. 

وی همچنین درباره پارک‌های علم و فناوری نیز افزود: این دانشگاه در راستای کاهش اتکا به بودجه دولتی و همچنین ارتباط بیشتر بین دانشگاه با جامعه و صنعت این تفاهم نامه را بستر مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های موجود سه مجموعه معرفی کرد. 

رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر نقش مهم مراکز رشد و خانه‌های خلاق و پارک‌های علم و فناوری افزود: درصدد هستیم دانشگاه پیام نور هم در راستای سایر دانشگاه‌ها به سمت دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم ادامه فعالیت دهد. 

در این نشست همچنین زراسوندی رییس پارک علم و فناوری بین اللملی جمهوری اسلامی و ایمانی رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم صنایع فرهنگی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، روسای پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم صنایع فرهنگی و پارک علم و فناوری بین المللی در این نشست بر ظرفیت مناسب دانشگاه پیام نور تاکید کردند و بیان داشتند با توجه به زبان مشترک ایجاد شده بین سه مجموعه، تجمیع این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها به نفع همه ذینفعان قابل بهره برداری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز