خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشریح برنامه‌های بنیاد شهید در برنامه «سطح‌بندی نظام سلامت جانبازان»

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۱۲۲

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی درباره برنامه سطح بندی نظام سلامت جانبازان ارائه کرد.

«محمد میرزابیگی» معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره برنامه سطح‌بندی نظام سلامت جانبازان گفت: سطح‌بندی نظام سلامت جانبازان گفت: سطح‌بندی نظام سلامت جانبازان یکی از برنامه‌های ما است که برای ارائه خدمات بهتر به جانبازان تدوین شده است. 

وی با اشاره به این برنامه ادامه داد: سطح اول این برنامه پایش، که این پایش به دو بخش عمومی و تخصصی تقسیم می‌شود. در بخش عمومی پایش و غربال مواردی مانند فشار خون و قند خون و سایر موارد است. در مرحله پایش تخصصی نیز در افرادی که بیماری شناسایی شده است مورد پایش و پیگیری قرار می‌گیرند به طور مثال فردی دارای با پرفشاری خون در مرحله پایش اول شناسایی می‌شود یا سایر مشکلات مانند مشکلات ریوی و قلبی و… شناسایی شده اند. 

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه برنامه سطح‌بندی نظام سلامت جانبازان برای تمامی مخاطبان بنیاد شهید اجرا می‌شود تصریح کرد: هر فردی که از بیمه تکمیلی ما استفاده می‌کند در این طرح مورد پایش و سطح‌بندی نظام سلامت قرار می‌گیرد. 

میرزابیگی با اشاره به سومین مرحله از برنامه سطح‌بندی نظام سلامت جانبازان گفت: در صورتی که فردی که در پایش تخصصی شناسایی شده است نیاز به درمان‌های تخصصی داشته باشد به نقاهتگاه و پس از آن تخت‌های بیمارستانی محلی و استانی و بعد از آن در صورت لزوم به تخت‌های بیمارستانی کشور در بیمارستان‌های مهم ارجاع می‌شود. 

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اینکه بعضا جانبازان زن از نبود آسایشگاه گلایه دارند، گفت: در حال حاضر مرکز و آسایشگاه با تمام امکانات برای جانبازان زن نیز فراهم است و اگر چنین مواردی وجود دارد حتما به ما معرفی کنید. 

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در آسایشگاه حاجر یک آسایشگاه مجهز بزرگ فقط برای دو خانم دایر است و به دو خانم جانباز خدمت ارائه می‌کند و مرکز و آسایشگاه با تمام امکانات برای جانبازان زن نیز وجود دارد و در صورت نیاز و لزوم می‌توانند به این آسایشگاه‌ها مراجعه کنند و این گونه نیست که ما جانبازان زن را رها کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز