خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

​در انتخابات پیش رو سه و نیم میلیون رأی اولی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۷۷۲

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ​در انتخابات پیش رو سه و نیم میلیون رأی اولی داریم.

به گزارش خبرنگارایلنا، «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست افتتاح خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران بیان کرد: در آستانه برگزاری انتخابات بسیار مهم یازده اسفندماه برای مجلس و خبرگان هستیم؛ انتخابات ثمرات داخلی و بین‌المللی دارد و همه کسانی که دل در گروی ایران اسلامی دارند تلاش می‌کنند مشارکت بالا باشد و رقابت خوبی شکل بگیرد. 

او گفت: با حضور حدود پانزده هزار تایید صلاحیت شده امیدواریم رقابت خوبی را مشاهده کنیم. حتی در مورد برخی اصلاح‌طلبان که می‌گفتند تأیید نشدند در بررسی‌های ملاحظه کرده‌ایم تأیید شدند و در برخی شهرستان‌ها نه‌تنها یک نفر بلکه چندین نماینده اصلاح‌طلب تأیید شدند. 

حسینی افزود: کمبودهای مختلف در انرژی‌های آب و برق و… وجود دارد و سعی شده در ایام دهه فجر و آستانه انتخابات تکمیل شوند تا برای انتخابات انگیزه ایجاد کند. همچنین کارهای عمرانی که سال‌هاست معطل مانده را به نتیجه رساندیم؛ در مورد بیمارستان‌ها، صدها جاده و… را در استان‌ها تکمیل پروژه صورت‌گرفته است که می‌تواند مایه امیدواری مردم شود تا بدانند مسئولان کشور در خدمت آن‌ها هستند. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: در دهه فجر شاهد بودیم که هزاران طرح به نتیجه رسید. و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ۲۶۰ هزار پروژه افتتاح شد. عده‌ای سعی می‌کنند مردم را ناامید کنند درحالی‌که انتخابات مجلس می‌تواند اثرگذار باشد و اصلاً مجلس ما قابل‌مقایسه با پارلمان‌های دنیا نیست و کسی نمی‌تواند مجلس را منحل کند، مجلس ما قابل وتو نیست. 

حسینی تاکید کرد: در دوره سازندگی حزب کارگزاران تشکیل شد، در دوره اصلاحات حزب مشارکت ایجاد شد و دوران آقای روحانی حزب اعتدال و توسعه را داشتند و حالا آقای رئیس حزبی ندارند و تأکید کردند که اعضای دولت از فرد یا فهرست خاصی حمایت نکنند. همانطور که امکانات کشور در اختیار همگان هست و همان‌طورکه صدا و سیما برای همگان تهیه شده، دولت هم اگر امکاناتی دارد برای همه تهیه‌شده و برای افزایش مشارکت در انتخابات است و امیدواریم افراد کارآمد و متعهد و متخصص انتخاب شوند. 

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: مجلس قوی می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند یا کاهش دهد. پیش‌بینی‌ها می‌گوید میزان مشارکت بالا خواهد بود حتی از انتخابات ۹۸ و ریاست جمهوری که ۴۲ درصد بود هم بیشتر خواهد بود چراکه سرمایه اجتماعی نظام این سال‌ها بیشتر شده‌است و حقانیت نظام اسلامی بر همگان مشخص شد. 

حسینی خاطرنشان کرد: ابتدای انقلاب دشمنان غربی و آمریکا که در رأس آن‌ها بودند و نیروهای صهیونیستی و برخی افراد که دانسته یا ندانسته با آن‌ها همراهی می‌کردند تلاش‌هایی داشتند و امروز پرده نفاق کنار رفته و همه با چهره واقعی امریکا آشنا شدند؛ جنایاتی که هر روزه در غزه انجام می‌شود و قتل‌عام و شهادت کودکان زنان و نسل‌کشی نشان داد که آمریکای واقعی چیست. 

حسینی گفت: سال میلادی جدید، سال انتخابات است و نیمی از مردم جهان در حال انتخابات خواهند بود و سه و نیم میلیون رأی اولی داریم که شاهد مشارکت گسترده و خوبی از آن‌ها خواهیم بود و ما در این سال از دیگران سبقت خواهیم گرفت و نشان می‌دهیم که انسجام و همدلی در کشور وجود دارد و همین مشارکت گسترده می‌تواند عامل اقتدار و جلوگیری از تهاجم دشمنان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز