خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد:

ممنوعیت مرخصی برای سارقان و زورگیرها + عکس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۲۸۷

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۶۱ متهم به سرقت و موبایل‌قاپی طی چند روز اخیر در سطح تهران بزرگ خبر داد و گفت: به دستور دادستان تهران به هیچ سارق و زورگیری مرخصی به‌ویژه در ایام پایانی سال داده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت صبح امروز (دوشنبه ۳۰ بهمن) در حاشیه برنامه دستگیری اعضای چندین باند زورگیری و سرقت موبایل در سطح شهر تهران که در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: همکارانم در پلیس آگاهی طی چند روز گذشته ۶۱ سارق و زورگیر حرفه‌ای که اقدام به قاپ‌زنی موبایل و سرقت به عنف می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: ۵۰۰ دستگاه انواع گوشی موبایل مسروقه از این افراد کشف شده است. با تعامل خوبی که با دادستان تهران انجام شده، تمامی این متهمان تا تکمیل پرونده در بازداشت موقت هستند تا نفرات بعدی دستگیر شوند.

ممنوعیت مرخصی برای سارقان و زورگیرها + عکس

 دستگیری ۶۱ متهم به سرقت و موبایل‌قاپی در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: علاوه بر این ۶۱ متهم، ۱۰ مالخر هم شناسایی و دستگیر شده‌اند که این مالخران بیشتر گوشی‌ها را به کشورهای همسایه برای فروش می‌فرستادند.

گودرزی خاطرنشان کرد: با دستور دادستان تهران، تمام این افراد بازداشت موقت شد‌اند و به آنها به هیچ عنوان مرخصی به‌ویژه با توجه به این که در ایام پایانی سال هستیم به آنها داده نمی‌شود که قطعا با این اقدام آرامش و امنیت به جامعه تزریق می‌شود. البته از ابتدای امسال به هیچ سارق زورگیری به هیچ عنوان مرخصی داده نشده است.

ممنوعیت مرخصی برای سارقان و زورگیرها + عکس

این مقام ارشد انتظامی همچنین با اشاره به ایام پایانی سال به شهروندان هشدار داد که حتما به هنگام استفاده از گوشی همراه مراقب اطراف خود باشند تا طعمه سارقان قرار نگیرند.

وی همچنین یادآور شد: شهروندان حتما اگر قصد مسافرت دارند منزل خود را علاوه بر مجهز کردن به تجهیزاتی مثل دوربین و دزدگیر، به همسایه یا فرد قابل اعتماد خود نیز بسپارند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: طرح پابند الکترونیک برای افرادی که بیش از سه بار سابقه جرایم خشن داشته باشند، به‌زودی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز