خبرگزاری کار ایران

تاکید بر ضرورت ساماندهی بورس‌های دانشجوی مطابق با نیاز بازار کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۴۰۵

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان گفت: بورس‌های دانشجویی به ساماندهی دانشجویان در رشته‌های مختلف بر اساس نیازهای بازار کار و اقتصاد کشور می‌پردازد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، جلسه معرفی انواع بورس هیات علمی و دانشجویی در سامانه یکپارچه بورس با حضور  محمد محمدی مسعودی مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان، بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج و دیگر رؤسا و معاونین دانشگاه‌های استان در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد. 

در این نشست محمدی مسعودی مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان با پرداختن به‌ عدم توازن دانش آموزان در رشته‌های تحصیلی و سپس‌ عدم توازن در ورودی دانشگاه‌ها، به موضوع ضرورت ساماندهی دانشجویان در رشته‌های مختلف بر اساس نیازهای بازار کار و اقتصاد کشور اشاره کرد. 

وی در ادامه به تشریح آخرین تغییرات قوانین و آئین‌نامه‌های بورس دانشجویی و هیئت علمی بر اساس مطالعات و بررسی دقیق تجربیات کشورهای مختلف در سازمان بورس دانشجویان پرداختند. 

در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه یاسوج ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک اعیاد شعبانیه و ایام الله دهه مبارک فجر و تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن اظهار کرد؛ حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی خصوصا مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج، استقبال بسیار باشکوهی از جشن ملی داشته‌اند و نشان دادند که انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و مردم بر اساس منویات مقام معظم رهبری همیشه در صحنه خواهند بود که علیرغم همه تبلیغات و مخالفت‌ها و تحریکات، مردم به این مسائل توجهی نکردند و حضور پررنگی در این روز ملی داشتند. 

رئیس دانشگاه یاسوج در ادامه با تقدیر از حضور مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه یاسوج گفت: بورسیه صنعتی را بنیاد نخبگان و دانشگاه و استانداری یزد شروع کردند و باعث شد که داستان بورسیه دانشجویی داخل مجددا بر روی زبان‌ها بیافتد و بحث آن گسترده‌تر شد و الحمدالله سازمان دانشجویان و اداره کل بورس به این موضوع ورود کردند و به جاهای خوبی رسیده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز