خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور خبر داد:

رفع مشکلات مدارک هویتی در روز انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۷۲۷

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور گفت: در روز انتخابات تمام ادارات‌مان در سراسر کشور دایر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هاشم کارگر، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور در سومین روز از نمایشگاه مطبوعات ایران با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا ضمن بازدید از غرفه این خبرگزاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه باتوجه به نزدیک شدن انتخابات چه تسهیلاتی برای افرادی که فاقد شناسنامه هستند و شناسنامه شان مفقود شده است از سوی ثبت احوال در نظر گرفته شده است، گفت: در سازمان ثبت احوال از یکسال گذشته این تذکر را به هموطنان داده ایم که برای اقدامات گوناگون که شاید مهمترین آن در حال حاضر شرکت در انتخابات باشد مدارک هویتی خود را کامل کنند.

وی ادامه داد: البته در عین حال در روز انتخابات اگر کسی مدارک هویتی اش دچار مشکل شود و یا نیاز به تاییدیه از ثبت احوال داشته باشد ما در روز انتخابات تمام ادارات مان در سراسر کشور دایر هستند و افراد می توانند به آنجا مراجعه کرده و هر نیازی در این زمینه داشته باشند را رفع کنند.

وی ادامه داد: حتی اگر شناسنامه شان نیاز به تعویض دارد و یا نیاز به تاییدیه دارد در آن روز هم می توانند این کار را انجام دهند.

رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور در پاسخ به این سوال که اگر مدرکی هویتی مخدوش بوده و نیاز به تاییدیه داشته باشد، افراد باید چه کنند؟ گفت: رفع اشکالات درخصوص مدارک هویتی در همان روز مراجعه انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز