خبرگزاری کار ایران

تحصیل ۶۰۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تهران شعبه عراق

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۸۳۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:‌ ۶۰۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تهران شعبه عراق تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست خبری خود در حاشیه سومین روز از نمایشگاه مطبوعات ایران گفت: هنگام ورود به دانشگاه برنامه جامع را تنظیم کرده بودیم. متعهد بودن و متخصص بودن فاکتوری بود که ما برای نیروهایمان در نظر گرفته بودیم.

وی با اشاره به جذب خیرین گفت: ما توانستیم خیرین سلامت را جذب کنیم و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق خیرین جذب شد.

وی ادامه داد: امروز رسانه چشم نظارتگر یک سیستم است و دانشگاه نیز از این چشم نظارتگر برخوردار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بیش از ۲۰۰ مرکز بهداشتی داریم که اغلب استیجاری بود. مراکز سراج ایجاد شده است. ما آسیب‌های اجتماعی زیادی مانند طلاق و کودکان کار و اعتیاد را داریم که باید رسیدگی شود و در مرکز سراج به این موضوعات پرداخته می شود.

وی ادامه داد: مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت اکثرا استیجاری بوده و ما در حال دائمی کردن این مکان ها بودیم ما سالی ۶۵ میلیارد برای اجاره پرداخت می کنیم. اگر این مکان ها ثابت شود و از حالت استیجاری خارج شود می توانیم از این پول برای سایر بخش ها استفاده کنیم.

او افزود: نظارت بر عملکرد افراد در معاونت درمان دانشگاه در حال انجام است. توزیع عادلانه بودجه پژوهشی صورت گرفته و محققان را برای تحقیق مفید برای جامعه تشویق کردیم سعی کردیم ارتباطات بین المللی را با مقالات بیشتر کنیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی و سفرهای زیارتی برای دانشجویان گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق شد یک دانشگاه را در عراق راه اندازی کند یک میلیارد دلار هزینه راه اندازی آن از سوی طرف عراقی پرداخت شده و در حال حاضر ۶۰۰ دانشجو دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز