خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس سازمان وظیفه عمومی برای حضور پرشور سربازان در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۸۱۴

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در پیامی سربازان عزیز کشور و ملت ایران را برای شرکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری پلیس، متن پیام سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا به شرح زیر است:

«با عرض سلام و ارادت خالصانه به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (ع) و فرمانده کل قوا (مد ظله العالی) و ارواح طیبه شهدا؛ یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ مصادف با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز سرنوشت‌ساز ملت ایران برای تقویت و افزایش ضریب امنیت به معنای حقیقی کلمه و پشتوانه قوی برای کارکنان نیروهای مسلح به‌ویژه سربازان است. 

با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرموده‌اند انتخابات هرچه پرشکوه‌تر برگزار شود، قدرت ملی را به ارمغان خواهد داشت و دستاورد قدرت ملی، امنیت ملی است، بنابراین حضور پرشور سربازان در کنار مردم در انتخابات، وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد. 

سربازان عزیز کشور با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نقش موثری در سرنوشت کشور در زمینه‌های مختلف امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و … خواهند داشت، لذا با انتخاب آگاهانه نمایندگان اصلح زمینه ارتقای رشد اقتصادی، فرهنگی و … در کشور را فراهم خواهندکرد. 

از همه مردم عزیز کشورمان می‌خواهیم مانند سال‌های قبل، به صورت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کنند و به افراد اصلح رأی دهند تا امنیت که ظرف و بستر هرگونه فعالیت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و کسب و کار است، ارتقا پیدا کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز