خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

نظام جامع رصد اجتماعی کشور در مسیر به روزآمدسازی قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۱۱

وزیر کشور با بیان اینکه اصل مسئله آسیب‌های اجتماعی را باید با کمک دستگاه‌های دولتی و مردم حل کرد، گفت: نظام جامع رصد وضعیت اجتماعی در مسیر به روزآمدسازی قرار گرفته است.

«احمد وحیدی» وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد آخرین اقدامات و تصمیمات شورای اجتماعی کشور اظهار کرد: شورای اجتماعی موضوعات جدی در دستور کار دارد که آسیب‌های اجتماعی یکی از همین مسائل مهم و مورد توجه است. 

وزیر کشور در ادامه افزود: نظام جامع رصد وضعیت نیز در مسیر به روزآمدسازی قرار گرفته است و هم اکنون تقسیم نقش بین دستگاه‌ها برای حل مسائل و همچنین حلقه‌های میانی ارتباطات برای تحقق اهداف، به وجه بسیار خوبی برقرار شده است. 

وزیر کشور با تاکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه حضور موثر دارند و در برنامه‌های شورای اجتماعی کشور نیز به این امر تاکید شده، اظهار کرد: اصل مسئله آسیب‌های اجتماعی را باید با کمک دستگاه‌های دولتی و مردم حل کرد. 

وحیدی تاکید کرد: ما با همین رویکرد پیش می‌رویم و مشارکت مردم و کمک دستگاه‌های دولتی برای حل آسیب‌های اجتماعی جزو دستورکارهای جدی شورای اجتماعی است که آن را دنبال می‌کنیم. 

وزیر کشور در پاسخ به این سوال درباره فراگیرترین آسیب‌های اجتماعی گفت: همان آسیب‌هایی که پیشتر شناسایی و احصا شده بود، به صورت فهرستی برای پیگیری در اختیار شورای اجتماعی وزارت کشور قرار دارد و موضوعاتش دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز