خبرگزاری کار ایران

به دلیل قطع توزیع و توقف واردات دارو صورت گرفت؛

تجمع بیماران اس‌ام‌ای مقابل نهاد ریاست جمهوری + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۹۸۱

جمعی از بیماران اس‌ام‌ای و خانواده‌هایشان صبح امروز ۸ اسفند ماه در اعتراض به نبود داروی این بیماری پیشرونده و قطع توزیع و واردات دارو، مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از بیماران اس‌ام‌ای و خانواده‌هایشان صبح امروز ۸ اسفند ماه در اعتراض به نبود داروی این بیماری پیشرونده مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند. 

یکی از تجمع کنندگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: نظارت دقیقی بر واردات و توزیع منظم داروی بیماران اس‌ام‌ای از سوی وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و سایر مسئولان مربوطه وجود ندارد و وعده‌های دور از واقعیت موجب سردرگمی بیماران اس‌ام‌ای و خانواده‌های آن‌ها شده است. 

او با اشاره به تجمع صبح روز گذشته جمعی از بیماران اس‌ام‌ای و خانواده‌هایشان مقابل وزارت بهداشت گفت: مهم‌ترین دلیل تجمع روز گذشته نیز قطع توزیع داروی بیماران و توقف واردات دارو بود.

وی اضافه کرد: نزدیک به ۹ ماه از وعده مسئولان مبنی بر تولید داخلی داروهای اسم‌ام‌ای گذشته و حالا می‌گویند ساخت این دارو برای ما صرفه اقتصادی ندارد! این در حالی است که دو داروی اسپینرازا و ریزدیپلام در کل دنیا توزیع می‌شود و مشخص نیست، چرا ما برای دریافت دارو همیشه با مشکل مواجه هستیم.

حجم ویدیو: ۲.۸۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز