خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

نخبگان کشور در ایام انتخابات تشویق کننده باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۹۹۸

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انتخابات یک عضویت اجتماعی است و کسی که حس عضویت اجتماعی دارد و به سرمایه بزرگ ایران توجه دارد، گریزناپذیر است که در انتخابات مشارکت فعال داشته باشد.

به گزارش ایلنا از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام سعید رضا عاملی، رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ضرورت شرکت در انتخابات و مشارکت نخبگان در این زمینه افزود: انتخابات یک عضویت اجتماعی است و کسی که حس عضویت اجتماعی دارد و به سرمایه بزرگ ایران توجه دارد گریزناپذیر است که در انتخابات مشارکت فعال داشته باشد. نخبگان کشور در این جهت تشویق کننده باشند. 

وی افزود: متاسفانه در شرایط دشمنی در سطح جهانی قرار داریم که اگر با مشارکت کم مواجه شویم، این را حمل بر ضعف ایران می‌کنند. 

رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی گفت: وامدار خون شهدا و تلاش و همت تلاشگرانی هستیم که در این سال‌ها خواب را بر خودشان کم کردند، سختی به خودشان دادند تا این عظمت و شکوه پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته و با عظمت باشد. 

عاملی افزود: آن کسانی که به سرمایه اجتماعی ایران توجه دارند و آن کسانی که به سرمایه ملی ایران توجه دارند، قطع نظر از دین و مذهب و گرایش‌های سیاسی و قومی‌شان پای این وزن ملی باید بایستند و این قدرت را منعکس کنند. 

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ یکی از معیارها و محک‌های قدرت ایران انتخابات است. 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: هم ۲۲ بهمن و هم انتخابات یک امری است که علی رغم اینکه بعضی ممکن است گله‌مند باشند از برخی از اقدامات و شرایط اقتصادی که کشور دارد اما اتفاقا برای قدرت اقتصادی ایران هم باید به این میدان بیایند و رای بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز