خبرگزاری کار ایران

امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان بدون آزمون ارشد دانشگاه خواجه نصیر طوسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۵۵۹

امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان رشته‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی فراهم شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس فراخوان پذیرش برای دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و سایر دانشگاه‌های مشمول اپذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به استناد «آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و مصوبات داخلی انجام می‌پذیرد. 

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه‌های مشمول این فراخوان که واجد شرایط بودند، مجاز به ارائه درخواست پذیرش به دانشگاه عنوان شدند. دانشجویان متقاضی باید پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم از کل واحدهای درسی، به لحاظ معدل کل، جزو بیست درصد برتر دانشجویان هم‌ رشته و هم ورودی خود با معدل کل حداقل ۱۵ باشند. 

دانشگاه خواجه نصیرالدین به داوطلبان فوق اعلام کرد؛ داوطلبین شرکت کننده در فراخوان پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) برای مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ ضروری است در صورتی که مدارک خود را تکمیل کرده‌اند، به صفحه شخصی خود در سامانه گلستان دانشگاه (http://golestan.kntu.ac.ir/) مراجعه کرده و وضعیت ثبت‌نام خود را بررسی نمایند. در صورت مشاهده وضعیت «مشروط»، لازم است داوطلبین دلیل ثبت شده برای این وضعیت را به دقت مطالعه کرده و حداکثر تا تاریخ چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ نسبت به رفع نقص مدارک خود اقدام کنند. 

بر این اساس داوطلبان با وضعیت «مشروط» که نقص مدارک خود را تا تاریخ مشخص شده اصلاح نکنند، وارد مرحله بعدی بررسی نخواهند شد. 

همچنین لازم به توضیح است که وضعیت «عدم تأیید» به دلیل‌عدم احراز شرایط اولیه داوطلب با توجه به آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز