خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خبر داد:

کشف ۲.۵ میلیارد کالای قاچاق از خانه‌ای در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۳۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۵ هزار قلم البسه و سیگار قاچاق از یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک محل نگهداری و توزیع اقلام قاچاق در محدوده جنوبی تهران شده و متوجه شدند که مقادیری البسه و سیگار قاچاق در این محل که یک منزل مسکونی است، دپو شده و از آنجا در سطح چند فروشگاه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد، گفت: ماموران در محل حاضر شده و مشاهده کردند که محل مذکور یک ساختمان مسکونی است که مقادیری لوازم و کالای  قاچاق در آن دپو شده است. این اقلام  فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالاها شامل ۲۲ هزار و ۸۷۴ ثوب پوشاک زنانه و مردانه و ۲۳ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق بود، گفـت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، افشاری با بیان اینکه در همین راستا پرونده قضایی مربوطه تشکیل و یک نفر نیز دستگیر شد، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز